Onze diensten
ADMINISTRATIE
Een administratie houden en belastingaangifte doen hoort ook bij het ondernemen. De ene ondernemer heeft er slechts beperkt de ruimte voor. Een ander focust liever op z’n core business en niet op de ‘administratieve rompslomp’.
Wij verzorgen uw administratie of boekhouding geheel of deels. Dit doen we digitaal, in een veilige omgeving. In- en verkoopfacturen worden digitaal verwerkt, zakelijke bankrekeningen gekoppeld en ingelezen. En zelfs uw kasadministratie staat digitaal. U hoeft dus niet meer te slepen met uw papieren boekhouding. U levert uw stukken periodiek bij ons aan. Wij controleren ze en zorgen voor de juiste verwerking. Uiteraard kunt u uw boekhouding desgewenst altijd digitaal inzien. Zo heeft u inzicht in hoe uw onderneming ervoor staat en waar u eventueel moet bijsturen.
BELASTING & FISCAAL ADVIES
Optimaal gebruik maken van fiscale regelingen zodat u geen geld misloopt, maar het verdient? Dat realiseren we graag voor u. We stemmen de fiscale wet- en regelgevingen af op uw situatie. Bijvoorbeeld voor:
• Periodieke aangifteverplichtingen (inkomstenbelasting, omzetbelasting en vennootschapsbelasting)
• Controleren van uw belastingaanslagen en beschikkingen
• Beoordelen fiscale positie
• Bijstaan in een fiscale procedure
Daarnaast werken wij nauw samen met Minerva Accountants BV, eveneens een jonge onderneming die opereert in de regio Parkstad en omstreken. Minerva Accountants BV is een accountants- en advieskantoor en biedt een breed en integraal advies en dienstenpakket dat zich richt op kansrijk ondernemen voor uw onderneming. Naast accountancy en advies zijn full service financiële en bedrijfseconomische diensten hun speerpunten, zoals financiering, investering, pensioen, estate planning, fusies en overnames, etc. Graag verwijzen wij voor meer informatie naar www.minervaaccountants.nl.